SÖNDAG I STATERNA

Idag har jag kört bil för första gången sen jag kom hit! Var ganska nervös innan men det var riktigt kul att köra och inte så annorlunda som jag trodde. Min värdpappa och jag körde runt till ställen som barnen ofta är på och vi körde lite motorväg och så för att jag skulle få testa på allt. Sen när vi kom hem så åkte vi till Westfield, grannstaden, för att bada med några av familjens kompisar. Barnen älskade det så det blir nog en del bad i sommar. Nu har vi lagat mat tillsammans och väntar på att familjekompisarna ska komma hit för vi ska ha barbecue, min första amerikanska barbecue. Ska bli jättekul! Senare ikväll ska jag och värdföräldrarna ha vårat första veckomöte och då ska vi igenom schemat inför nästa vecka och prata lite. Har tyvärr ingen bild att bjuda på idag men det kommer någon annan dag!
Visa fler inlägg