ÄNNU EN HELG

Den här helgen har varit bra! I fredags var jag ute och åt med Rebecka och Clara och sen sov jag hos Clara. Vi tog en frukost på Starbucks igår innan jag åkte hem. Jag bara slappade hemma hela dagen för jag var ganska trött och sen på kvällen gick jag på bio med Clara, Rebecka, Rebecca och Meg. Vi såg The Maze Runner och den var bra! Sen åkte jag hem och la mig direkt. Imorse gick jag upp vid nio och det var första gången sen jag kom hit som jag inte vaknade tidigt på morgonen av att barnen låter, så skönt! Sen åkte jag iväg till IKEA där jag träffade Clara, Rebecka och Rebecca. Vi åt köttbullelunch, köpte Marabou och jag köpte en lampa. Sen åkte jag hem och de andra åkte till en outlet för jag började jobba kl 14:00. Jag var hemma med Rachel för resten av familjen skulle se Lejonkungen på Broadway. Rachel sov middag till 16:40 och sen åkte vi till McDonalds för att äta middag, smidigt för mig och Rach var glad. Åkte hem och badade henne, sen kollade hon på den lilla sjöjungfrun (som hon sett 100 ggr de senaste dagarna känns det som) innan hon gick och la sig. Nu sitter jag och kollar på Revenge och äter Marabou. Värdfamiljen kommer hem vid elva ikväll. Vet ni vad? På tisdag har jag varit här i tre månader. Inte dåligt det. En hel fjärdedel av året!

OCH DET BÄSTA ÄR ATT OM FYRA DAGAR SÅ ÄR JAG MED MIN FARMOR I NYC, UNDERBART!!!!!!!!!!!!!
 
Rebecka och Clara
 
 
Frukost med Clara igår
 
Jag och mellankillen Max gjorde hemlagad pizza
 
Svenska flaggan av M&M's
 
Bowling med Clara, Meg och Rebecka
 
Bowling
 
Haha, rensade Rachels garderob och hittade denna
 
NYC med Rebecka förra helgen
 
 
 
Brownie till efterrätt i fredags
 
 
 
Köttbullar på IKEA idag
 
Middagsdejt på McDonalds med Rachel
 
 
Visa fler inlägg