FALL IN NEW JERSEY

Här är det så höstigt och fint just nu och jag gillar det verkligen. Har aldrig tyckt om hösten speciellt mycket för att jag förknippar den med regn, men här har det bara regnat några få gången hittills. Vädret är fortfarande så härligt också, soligt och lite småkyligt men det räcker oftast med en tjock tröja. Idag när killarna kom hem från skolan gjorde de sina läxor och sen gick vi ut i trädgården och krattade ihop en stor lövhög som de hoppade och hade kul i. Rachel vaknade från sin nap och kom up och lekte med oss innan middagen.
Igår åkte jag till Clara efter jobbet, lika mysigt som vanligt. Jag köpte med mig massa frukt och så gjorde vi en fruktsallad, nyttigare än all glass vi brukar äta... Tidigare på dagen när jag hade min rast var jag..... ute och sprang. Förvånade nästan mig själv eftersom jag knappt kommer ihåg senaste gången jag sprang. Dock var det väldigt skönt och jag tänkte göra det till en måndagsgrej, så ska verkligen försöka! Ska testa på yoga någon dag också där Rachel går i skolan. Mina värdföräldrar skaffade ett medlemskap till mig där för att jag ska kunna hämta/lämna Rach och då köpte de till gymkort, så gulligt! Ååå blev så himla glad igår precis innan jag slutade för då fick jag ett armband av mina värdföräldrar som grattis till körkoret, för jag tog New Jersey-körkort i torsdags!!!! Blev väldigt glad för armbandet. Kommer en bild på det. I lördags jobbade jag extra så fick 80 dollar för det. De frågade innan om jag ville jobba vilket jag uppskattar. På söndagen var vi på pumkin picking allihopa. Det var ett au pair-möte men för både au pairer och värdfamiljer. Mysigt faktiskt. Efteråt åt vi middag på en restaurang och vi avslutade kvällen med glass
 
 
 
 
 
 
 
Bästa Clara
Armbandet från mina värdföräldrar
Fick paket från Hanna m. familj förra veckan, så glad blev jag!! Tack igen!
 
Visa fler inlägg