RACHEL 3 ÅR

Hejsan hoppsan! Idag har vi haft födelsedagskalas för Rachel som fyllde tre år i fredags. Hela hennes klass var här, alla deras mammor och släkten. Roligt kalas var det och alla är så gulliga! Vi hade sån tur med vädret så vi kunde vara ute. De hade en hoppborg i trädgården, en ansiktsmålare och en kille som kom och sjöng med alla barnen. Pizza och tårta serverades också.
I fredags var jag, Clara, Rebecka och Meg på dine-in-movie på Menlo Park mall. Det var såå ballt! Man åt alltså inne på bion och hade stora fåtöljer med ett bord framför. Har inte mycket att skriva så här kommer lite bilder!
 
 
 
 
Rachel fick Rapunzel målad på armen
 
 
 
Från förra helgen när jag och Clara var och klättrade
 
 
 
Haha, vi äter så mycket Ben & Jerry-glass att vi nu har riktiga Ben & Jerry-skålar
 
Halloweenpyntet utanför dörren
 
En ny bok jag köpte i veckan, hoppas denna är lika bra som den förra jag läste av henne
 
När farmor kom hit hade hon med sin min kanin som jag har haft hela livet, han passar in här!
 
Skypade med denna gosen idag!!!
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Hallojsan Puppalea 😃
Nu har hon fyllt sina tre år och det verkar ha varit en lyckad dag 🎈.
Va kul att ni är och klättrar 😃. Det skulle jag vilja göra någon gång, ni såg grymt proffsiga ut 😉. Å glassen då inte god ut alls.......... dennsåg gööööör god ut 😜.
Ha det så bra, puss och kram, Lotten 😘

Svar: Hej hopp moster! 😃
Ja, det blev en bra dag och Rachel var nöjd 🎁 att klättra var jätteroligt, det ska du absolut testa om du aldrig gjort det!! Ben & Jerry glass är sååå gott!! Dock inte så nyttigt... Vi hörs snart 😘 puss och kram
Linnéa Westerlund

#2 - - Kerstin Nilsson:

Vad roligt att det blev lyckat och att ni hade sådan tur med vädret! Bra bilder också.

Svar: Ja det var kul! Roligt att du tycker det farmor. Kram
Linnéa Westerlund