MÅNDAG IGEN

Idag har jag varit och gjort mitt TBC-test, ska tillbaka och läsa av det på torsdag. Det blev inte på det stället jag hade tänkt då jag hade fel på tiden, men hittade ett ställe som hade drop-in hela dagen så åkte dit istället. Det gick väldigt smidigt och gjorde inte alls ont. Fick även hem mitt personbevis idag, denna gången på rätt språk. Har ju gjort ganska mycket av förberedelserna nu vilket är skönt! Satte mig och läste lite i ”Prepare for your year” igårkväll och svarade på några av frågorna i den, bra att läsa faktiskt!
Nu på eftermiddagen och kvällen har jag varit hos farmor och Evert en sväng, mysigt som alltid. Räknade ut att det bara är 64 dagar kvar tills jag tar studenten, men det är bara lite mer än 30 skoldagar kvar för det är så mycket ledigt i vår. Det ska bli så kul och skönt att ta studenten!!

Jag är lite seriegalen och har sett hur många tv-serier som helst så vill gärna ha tips på några nya jag kan kolla på! Jag är på sista säsongen av Gossip Girl nu och det är den enda jag kollar på förutom de som sänds på tv en gång i veckan

Visa fler inlägg